سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش و توزیع مخلوط ماسه آسفالت قیری جهت رفع خرابی راه ها

نظر

پخش و توزیع مخلوط ماسه آسفالت قیری جهت رفع خرابی راه ها : ماسه آسفالت از اختلاط ماسه طبیعی و یا ماسه شکسته و یا اختلاطی از این دو با قیر خالص تهیه می‌شود. این مخلوط آسفالتی را می توان در بخش هایی به ضخامت حداقل 15 میلیمتر اجرا کرد و یا از آن به عنوان قشر تسطیح در رویه های قدیمی و قبل از روکش استفاده نمود. مقاومت مارشال ماسه آسفالت در مقایسه با مقاومت سایر مخلوط های آسفالتی گرم و بتن آسفالتی که  دانه بندی درشت تر از ماسه دارند، کمتر است. لذا موارد مصرف آن باید به تناسب مقاومت مارشال آن و رابطه این مقاومت با انواع ترافیک سبک متوسط، سنگین و نیز با توجه به موقعیت آن نسبت به تراز نهایی رویه آسفالتی انتخاب شود.

پخش و توزیع مخلوط ماسه آسفالت قیری جهت رفع خرابی راه ها

یکی از موادی که در ماسه آسفالت استفاده می‌شود، ماسه است به همین خاطر است که به این نوع از آسفالت ماسه آسفالت گفته می‌شود زیرا از ماسه برای آن استفاده شده است. در این حالت استفاده از این آسفالت برای جاده‌هایی استفاده می‌شود که از سطح ناهمواری برخوردار است و برای این که این سطح از ناهمواری را پوشش داد و آن را ترمیم کرد از این آسفالت استفاده می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که این سطح از آسفالت بیشتر به خاطر ترمیم جاده‌ها استفاده می‌شود، زیرا در جاده‌ها در بیشتر موارد دیده شده است که خرابی‌های زیادی برای آن‌ها وجود دارد. این خرابی‌ها باعث می‌شود که ایمنی که باید در سطح جاده وجود داشته باشد ایجاد نخواهد شد در این حالت می‌توان گفت که با استفاده از این آسفالت می‌توان ایمنی خوبی را برای سطح جاده ایجاد کرد. زمانی که جاده‌ها آسفالت می‌شوند در طی مدت زمانی که از عمر آن‌ها می‌گذرد به میزان زیادی می‌توان گفت که از بین خواهند رفت و دلیل این که از بین خواهند رفت این است که تردد ماشین در این مسیر‌ها بسیار زیاد است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

کاربرد ماسه آسفالت کاربرد ماسه آسفالت, انواع آسفالت در جاده ها

سنگین بودن ماشین و همین طور میزان ترافیکی که در سطح جاده وجود دارد باعث می‌شود که به میزان زیادی از سطح جاده که از قبل آسفالت شده است به میزان زیادی خراب شود. در این حالت است که می‌توان با استفاده از آسفالت ماسه‌ای روی آسفالت اصلی را ترمیم کرد و با این حال می‌توان گفت که سطح ناهموار با استفاده از آسفالت ماسه‌ای به سطحی هموار تبدیل خواهد شد. یکی از حالت‌هایی که می‌توان برای ماسه در نظر داشت نرم بودن بسیار خوب آن است در این حالت که می‌توان گفت این نرمی هیچ گاه به زبری نمی‌رسد و بسیار نرم است. در این صورت است که از آن برای مخلوط قیر استفاده می‌شود در این حالت بهتر است گفته شود که استفاده از قیر و ماسه ترکیب بسیار خوبی را ایجاد خواهد کرد. این مواد می‌توانند به راحتی با یکدیگر ترکیب شوند زیرا نرمی و سفتی با یکدیگر ترکیب می‌شوند و این بسیار جالب است که چنین چیزی می‌تواند امکان‌پذیر باشد. رنگی که می‌توان برای این نوع از آسفالت در نظر داشت رنگ مشکی نخواهد بود بنابراین رنگی که می‌توان برای ن در نظر داشت رنگ خاکستری تیره رنگی است که از این ترکیب ایجاد می‌شود.